دسته بندی محصولات
آخرین محصولات فروشگاه
pic1 pic2 pic3

دانلود تحقيق پيرامون آشنایی با شرکت های دانش بنیان و قوانین مربوطه فرمتdoc

دانلود تحقيق پيرامون آشنایی با شرکت های دانش بنیان و قوانین مربوطه   10صفحه چکيده محتواي فايل:   آشنایی با شرکت های دانش بنیان و قوانین مربوطه «شركت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان»، شركت يا موسسه­‌ی خصوصي و يا تعاوني است كه به منظور هم‌افزايي علم و ثروت، توسعه اقتصاد دانش‌محور، تحقق اهداف علمي و اقتصادی (شامل گسترش و كاربرد اختراع و نوآوري) و تجاري&s ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,000 تومان

دانلود تحقيق جامع وکامل پيرامون گسل هاي منطقه سيمره و الگوي تغيير شکل در انتهاي گسل ها فرمتdoc

دانلود تحقيق جامع وکامل پيرامون گسل هاي منطقه سيمره و الگوي تغيير شکل در انتهاي گسل ها 11صفحه چکيده محتواي فايل:   گسل هاي منطقه سيمره و الگوي تغيير شکل در انتهاي گسل ها   کمربند چین خورده و راندگی زاگرس ، یک ساختار فعال است که مرز امروزی بین پلت عربی در جنوب و غرب قاره ایران مرکزی در شمال شرقی را مشخص می سازد(8) . حوضه زاگرس چین خورده(جنوب پلدختر) شامل یک توالی ضخیم از رسوبات ژور ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,000 تومان

دانلود تحقيق پيرامون اعمال نظارت بيشتر بر خدمات ارائه شده به مشتريان و سهامداران فرمتdoc

31صفحه به گفته يكي از مقامات مسئول شركت آكسا ري (AXA Re) اين شـركـت همـواره در پـي آن اســت كـه بـه يـك گـروه جهـانـي1 تبديل شود و بتواند در عين حال كه به معيارهاي سودآوري خود پايبند مي مـانـد، از نظـر خـدمـاتي كـه بـه مشتريان خود ارائه مي‏دهد و نيز دسترسي به مهمترين فرصت‏هاي كاري موجود ، در جايگاه يك بيمه‏گر اتكايي معتبر و مقبول قرار گيرد. در ســال 1999 ميــلادي، بـا افـزايــش نظارت ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,000 تومان

دانلود تحقيق جامع وکامل درباره تحليل مسيرفرمتdoc

7صفحه تحليل مسير تحليل مسير شكلي از تحليل رگرسيون كاربردي است كه در آن براي هدايت كردن مساله يا آزمودن فرضيه‌هاي پيچيده از نمودارهاي مسير استفاده مي‌شود . با استفاده از آن مي‌توان اثرهاي مستقيم يا غيرمستقيم متغيرهاي مستقل بر متغير وابسته را محاسبه كرد. اين اثرها در ضرايب مسير كه در عمل همان ضرايب رگرسيون استاندارد شده (Beta) هستند انعكاس پيدا مي‌كنند. در مدل تحليل مسير متغيره ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,000 تومان

دانلود تحقيق جامع وکامل درباره جدول فراواني فرمتdoc

8صفحه جدول فراواني :   جدول فراواني جدولي است كه پس مرتب كردن داده ها داده ها را در آن قرار مي دهيم. كه شامل: حدود دسته ها فراواني مطلق : برابر است با تعداد داده اي كهع در آن دسته قرار مي گيرند. مركز دسته ها : براي محاسبه از فرمول زير استفاده مي كنيم.                       كران بالا + ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,000 تومان

دانلود تحقيق جامع وکامل درباره اطاعت از والدين فرمتdoc

12صفحه اطاعت از والدين ديدگاه قرآن اين است که بقا و جاويدان ماندن ملتها بستگي خاص به نيکي بر پدر و مادر در مرحله اول و بعد به خويشاوندان و بعد از آنها نسبت به تمام افراد جامعه دارد. جاي تعجب است که با اين همه تأکيدات و سفارشات قرآن که حتماً به آيات مورد نظر عنايت نموديد باز مي‌بينيم که بعضي از فرزندان رعايت حقوق پدر و مادر را نمي‌کنند و وظايف سنگين و خطير خود را در برابر آنها فراموش ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,000 تومان

دانلود تحقيق پيرامون آزادى و عدالت در انديشه امام خمينى(ره) فرمتdoc

43صفحه آزادى و عدالت در انديشه امام خمينى(ره) پيشگفتار در نگاه نخستين به مفاهيم آزادى و عدالت، ارتباط و هماهنگى خاصى ميان اين دو مفهوم نمى‏يابيم و آنچه را از اين دو مفهوم دريافت مى‏كنيم دو گانگى و تا حدى بيگانگى است. ليكن پس از بررسى اين دو حقيقت و دريافت واقعيت آنها، هيچ گونه بيگانگى را در اين دو مفهوم درك نمى‏كنيم و درمى‏يابيم كه وابستگى ميان آنها به اندازه‏اى است كه هر ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,000 تومان

دانلود تحقيق جامع وکامل درباره بازاریابی رابطه مند بافرمتdoc

16صفحه بازاریابی رابطه مند   مقدمه اینک بخش خدمات دستخوش تغییراتی است که پیش تر در تاریخ خود تجربه نکرده است. این تغییرات هم بر ساختار صنعت و هم ماهیت رقابت تأثیر شگرف داشته است. جای تعجب نیست که، در این محیط متلاطم با تغییرات شتابنده، موسسات مجبور شده‌اند شیوه واکنش خود را نسبت به بازار تغییر دهند، به طوری که کمتر روی محصولات و بیشتر به مشتریان و روابط متمرکز شوند و به جای دیدی کوتا ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,000 تومان

دانلود تحقيق رشته مديريت با عنوان تأثيرات محيطي بر رفتار مشتري

دانلود تحقيق رشته مديريت با عنوان  تأثيرات محيطي بر رفتار مشتري دانلود تحقيق رشته مديريت با عنوان  تأثيرات محيطي بر رفتار مشتري  تأثيرات محيطي بر رفتار مشتري معني فرهنگ و ويژگي مهم آن. ماهيت ارزش هاي فرهنگي به طور كلي مانند ارزش هاي اصلي، كه توسط مشتريان آمريكايي حفظ مي شوند. تأثيري كه آن ارزش هاي فرهنگي بر رفتار مشتري مي گذارد. وبعلت تغييرات فرهنگي، بازاريابان بايد اين تغييرات را كنترل كنند و از اين تغييرات سود ببرند. اهميت دانش فرهنگي بر رفتار ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,000 تومان
تعداد صفحه(9):
پرفروش ترین محصولات